2012年6月8日 星期五

Knowledge Management



昨日上了最後一堂KM (Knowledge Management) 課程,覺得有點唔知學左D乜咁的感覺。如果大家想知KM係乜,自己可以Google 一下,簡單講就是如何管理好公司的知識,如技術文件,客戶關係,服務質素等等,應用於公司業務,即使員工離職也得到保留。

我記得以前我做過的公司,員工都會把客戶及技術帶走的,我也不例外。

KM是否真的可以咁強做到,我唔知,但身為過來人的我認為,創業公司在花費資源在一些管理制度上(如KM)實在不行,因為創業人的資源甚少,每一個人都要背負著多個對公司生死攸關的責任,一個人的離去可能已經玩完。花時間去想如何應付,倒不如加快步履,盡快收支平衡,上軌道更為實際。

(圖片來源: kmpro.cn)

沒有留言:

張貼留言