2012年5月12日 星期六

如何做精明消費者



今日唔想寫關於I.T.的事,想分享我買嘢的心得。

我做過生意,知道生意人的想法,就是要賺盡你的錢。
我去超市買個嘉頓忌廉檳(嘉頓麵包其實用日本麵粉做, 質素都幾好ga...),見到一個賣 $5.7,  兩個賣 $9.5。

買兩個比較抵吧!!  我買多一個下次食也好。
這就是商人自己製造出來的

我想問問讀者,除非你是一個日日食忌廉檳的人,我問你回想一下上個月食幾多個忌廉檳?
(如果你唔食忌廉檳,可用其他零食代替)

你可能會買嘉頓其他產品,但一定不會是重複的。這就是你根本沒有 「需要 

因為在今日社會,選擇太多,同一個價格,同是食物,新鮮唔新鮮 , 不下百種選擇,重複機率甚少 。
商人無法迫買多一點,便會製造一些假象,買一送一,買多件優 等, 想你一次買多個,其實你是買多左了!!

忌廉檳只是我今日的經驗,衣食往行,大家細心想想,有幾多其實你是買多左,頭腦清醒一點,請做個精明消費者。

「抵」 和「需要」,請埋單前想想吧。 


(圖片來源: esdlife)

沒有留言:

張貼留言