2012年8月14日 星期二

I.T.人需唔需要識寫Program?

computer_programming_101

廢話,如果唔係點叫I.T.人。

不過,如果我問你身邊的朋友,或I.T.部門的主管,甚至做上十年以上的I.T.人,我想十個有九個都唔識寫 Program,或者大部分都Out左,甚麼OO同Class都可能唔知道,可能以為iPhone Apps 同 Android Apps 用同一個 Programming Language...。這可能是因為I.T.要成日Update,如果冇寫Program一段時間,就Catch唔返。

這個問題我都想左好耐,小弟亦面對緊,究竟要繼續 Update 個 Programming Skill 定係Focus on 其他Skill,如Management Skill 等等。以下是我一些見解:

  • 如果你係做I.T.前線者,如Coding,咁一定要Update 個 Programming skill ,因為係用來搵食。
  • 如果你做到I.T.經理,要管理成班Programmer,如果你唔識Programming,咁點管理? 如何衡量Program 的質素?
  • 如果你做到 CTO 位置,公司技術水平的極限就等於你的技術水平,如果你唔識最新最熱門的技術,你公司可能就會Out,慢慢失去競爭力
  • 如果你以I.T.創業,除了要對自己I.T. Product的熟悉外,如何給客人及客人I.T.部主管的信心,識寫 Program 絕對是必要。


我認為I.T. 係專業人仕,就如會計師,律師,醫生等,做得出色者往往是在業界擁有出色技術的人。而在I.T.界來說,不是甚麼PMP管理,甚麼吹水點子,其實正正是簡單可以做得出出色系統的人。

可能因職位唔同,需要其他Skill ,但係我認為,一定不能放棄 Programming,因為它是你的武器。我現在也一定堅持當有新Project 時,嘗試運用新技術,寫下 Demo系統,然後Apply,今期就是MVC 4.0。這樣便能確保全Team 人也Keep 住Update,繼續做專業人仕。

如果有一天你發覺自己唔識寫Program,其實你就已經離開左I.T.,離開左專業,跟其他人沒兩樣。

(圖片來源:abstrusegoose)


沒有留言:

張貼留言