2012年6月1日 星期五

Facebook 的 IPO災難




大約半個月前,我的理髮師知道我有留意I.T.的新聞,問我一個問題:

理髮師 :「Facebook IPO 入唔入得過?

我當時無正面答他,事後孔明當然知道入唔過,但係我當時沒有正面回答他,但我的想法是這樣的:

  • Facebook 是一個很成功的 I.T. System, 連唔識電腦的老人家都想有個Account, 滲透率十分驚人,連 Google 同 Microsoft 都做唔到。
  • 透過 IPO 集資,再利用本身優勢,推出 Facebook 相關的服務,如 Facebook Phone,前景一定十分唔錯 。
但是,股票本身是買未來的(好似話十年,不要問點解),其價格一定已經反映了這些願景:
  • 其定價一定是會最貴,因為上市為了集到最多的錢 ,會把公司所有的優點都放大。
  • Facebook 太出名了,很多人不加思索就會買, 價格一定會反映出來。
  • 隱藏問題一定會被忽略或被拖延,因害怕影響上市計劃。

買唔買得過 ? 
   
都係唔知,有時熱潮是很貴的,但如果問得都會想買,Mmmm... 就用你的多餘錢去買吧。

沒有留言:

張貼留言