2012年7月6日 星期五

求學不是求分數?




終於考完試,寫埋論文就畢業。我請了多日假期為左個考試,好多人都話我浪費,但我有以下的看法。

求學不是求分數,是香港政府叫大家做的,但事實是否如此? 我認為如果你選了I.T. 專業,就未必。

我有以下的一個經驗:
有一次我寫信應徵一間上市遊戲公司的A.P,Interview 個時真係九唔搭,我記得連做Game Engine 定 Graphic 都分唔清。我識打機但唔識寫Game,其實我只係想試下,點知佢立即請我,我問佢點解,佢答我 : 因為你成績好。


小弟自大學開始專心讀書,成績都唔錯,但估唔到咁有用。


到現在我 interview 同請人,才明白過中道理,因為在 interview 個短短十數分鐘,要理解一個人是非常困難,手頭上只有一張Transcript 同Resume,點揀? 簡單,Sort by 成績。

成績好表示你在同年級是較優秀的。特別是I.T., 需要分析及理解力特別強的人。
或者,你已成功破解了考試制度,那就更強...

我不是說任何非法的事,但這是甚麼意思?

小弟自認不是聰明人,人地過目不忘,我過目即忘,讀書成績一直是中下游,但當我理解甚麼是考試制度後,我慢慢便識得考試,很容易便得到高分,如何掌握,我不能盡說,因為不同CASE會有不同HANDLING,但可以給以下提示:

- 考試制度是一種制度,制度就一定有
考試只能量度一個人在一刻的 knowledge
- 出考題的人的目的
- 同學對考試的看法
- 課程目的

當然不是百分百成功,但一定會有幫助,我好耐冇以pass為目標,其實D補習班講的都係咁上下,有機會再詳談。


(圖片來源: http://2.bp.blogspot.com )

沒有留言:

張貼留言