2012年7月10日 星期二

如何創業?

琴日返學,有同學跟我說他有一個創業點子,希望創出一番事業,作為過來人,我當然希望佢成功,如果香港多一個咁嘅同學,咁香港就有進步。

嘅 idea 我當然唔講得,成唔成功亦唔知道,但有以可幾點我佢同一D創業人事都會問到:
1) 我有個好勁嘅生意點子,想搵人合作做
2) 我 part-time 做,又收糧,又可以做生意
3) 我找個 friend 做 partner


如果問我,我會咁回答

1) 其實你嘅 Idea 係全世界有千萬人諗到,你唔知姐,沒有什麼大不了。要成功要靠很多因素,Facebook 前後有無數相同網站,但 Facebook 卻有以下三點才會成功。
  • 天時 (I.T. 科技成熟iPhone 令 I.T.使用普及化,第二次科技股資熱潮)
  • 地利 (住係美國,自由,英文母語)
  • 人和 (天使股資者 , I.T. 奇才,同學個個熱衷創業)
2) 第一次做生意的人往往以為做老闆可以慢慢來,記住時間的重要性,時間是金錢每一樣事都要盡快及盡早決定和解決,一定要親力親為,面對多變的市場環境,如果要在市場立足,一個 part-time 創業者一定無法應負,最後得過且過,最盡發覺冇回報而失敗。


3) Partner 重要性是要有互相監察,保持動力,務求前進更快來達至成功,如果你要在I.T.行業創業的話,我認為第一個找的一定是I.T.人,同你一起做出完美系統,才能發揮出那個點子。如讀者有研究的話,幾乎所有成功I.T.創業Founder 都係 I.T.奇才。


最後我會講,如果你要創業,你自己要認為自己係最勁的,否則很難成功。


(圖片來源: gotrip.hk) - 今日看到空中餐廳,又一創業點子

沒有留言:

張貼留言